Kutsume vee-ettevõtete klienditeenindajaid osalema koolitusel „Kliendi südant võitev teenindussuhtlus“, mis toimub 28.-29. septembril 2021. a Klaara-Manni puhke- ja seminarikeskuses Pärnumaal.
Koolituse eesmärgiks on arendada klienditeenindajate eneseteadlikkust ja teadvustada positiivsete kliendisuhete aluseks olevaid põhimõtteid. Samuti on oluline oma valdkonna kolleegidega info ja kogemuste vahetamine.
Koolituse läbiviija: Ave Eero. Täiskasvanute koolitaja (tase 7), neuro- lingvistilise programmeerimise (NLP) treener, teadvelolekupõhise omaksvõtmise ja pühendumise treeningu (ACT) läbiviija, psühholoog. Ave Eero CV-ga saab tutvuda SIIN.
Ajakava:
Teisipäev, |
|
10:00-10:30 | Saabumine, hommikukohv, tubadesse jaotus |
10:30-12:00 | Kliendisuhtluse piiranud ja pinged:
|
12:00-12:15 | Kohvipaus |
12:15-13:30 | Kasulikest eeldustest ja fookustest juhindumine klientidega suhtlemisel:
|
13:30-14:00 | Lõuna |
14:00-15:30 | Kliendiga positiivsete suhete kujundamise tugisambad:
|
15:30-15:45 | Kohvipaus |
15:45-17:15 | Koolituse kokkuvõte ja õpitu tähistamine:
|
17:30-18:45 | Kehavirgutus |
19:00-20:00 | Õhtusöök |
21:00-23:00 | Saun |
Kolmapäev, |
|
8:30-10:00 | Hommikusöök |
10:00-… | Targalt koju tagasi! |
Registreerimine: | Registreerimisvormil SIIN. Registreerimisinfot ootame hiljemalt 20. septembriks 2021. a. |
Maksumus: | Koolituse maksumus 175.-+km, kohtade arv piiratud. |
Lisainfo:
| Irina Vahtra +372 56483211 E-post: irina.vahtra@evel.ee |